PONEnts
Miguel Àngel Tirado
Inspector d’educació, formador màster del professorat i Doctor en Ciències de l’Educació.
PONÈNCIA:
D'aprendre a llegir a aprendre llegint: el poder de la lectura a l'aula.
Quan un nen o nena hauria de llegir? Com els ho ensenyem? Decodificar, interpretar i molt més! Però, realment quina és la importància de la LECTURA?
Bruno Cabanellas
Formador docent, divulgador a Bruno_super_profe
PONÈNCIA:
Programar per ensenyar més i millor
Desengranar el currículum, seleccionar sabers, decidir metodologies i aplicar-ho a l’aula. Un pas a pas amb exemple pràctic que et servirà d’ajuda i inspiració.
Manu Velasco
PONÈNCIA:
“Zapping” educatiu, disfrutem i profundim els aprenentatges?
És important activar l’emoció en els alumnes, per tal de provocar una actitud receptiva a l’hora d’adquirir els coneixements. Destacar que la millor actitud per part dels mestres no hauria de ser “vinc a ensenyar” sinó “anem a aprendre”. Si s’actua així, les neurones mirall predisposaran als alumnes a aprendre coses noves.